اسطوخودوس چای برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری مزمن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فواید چای اسطوخودوس برای بیماران کلیویاسطوخودوس چای برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری مزمن

چای اسطوخودوس برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری مزمن بسیاری از مردم، به ویژه زنان عاشق نوشیدن اسطوخودوس چای، که دارای خواص درمانی بسیاری. زمانی که مردم با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، بیماران باید بسیار توجه به مواد غذایی و نوشیدنی های خود را پرداخت. زمانی که مردم با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، بیماران باید بسیار توجه به مواد غذایی و نوشیدنی های خود را پرداخت. آیا اسطوخودوس چای خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

فواید چای اسطوخودوس برای بیماران کلیوی

وقتی کلیه ها عمل نمی به طور معمول، آنها را برخی از علائم و عوارض شود. چای اسطوخودوس یک نوشیدنی سالم است که می تواند کمک به مبارزه با این مشکلات است.

شما می توانید جلوگیری از کمک و درمان فشار خون بالا است، که یک عامل است که به احتمال زیاد است که پیشرفت بیماری مزمن کلیه شتاب.

-روز کلیه داشته باشد یک رابطه صمیمی با خون. با کاهش عملکرد کلیوی، خون است که به راحتی آلوده. این چای گیاهی می تواند کمک به بهبود گردش خون، به ارائه مواد مغذی بیشتری به سلول های ذاتی کلیه.

چای، اسطوخودوس در تحریک سیستم ایمنی بدن مفید است و به پیشگیری از عفونت.

اگر بیماری کلیوی است که توسط یک اختلال ایمنی بدن ایجاد می شود، اغلب با عفونت های تنفسی فوقانی همراه است. چای اسطوخودوس تنها می تواند حفظ عملکرد دستگاه تنفسی.

به عنوان بیماران کلیوی اغلب ایمنی پایین داشته باشد، بیماران ممکن است در معرض خطر بالاتری از عفونت های دستگاه ادراری باشد. در این مورد، شما می توانید چای اسطوخودوس برای درمان عفونت ادراری نوشیدن.

عوارض جانبی چای اسطوخودوس

به طور کلی، این چای معطر خواهد شد عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر بیماران استفاده بیش از حد، می تواند از یبوست، سردرد، مشکلات خواب و یا حتی آسیب کبدی رنج می برند.

از این نقطه، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تعیین مقدار چای اسطوخودوس می تواند هر روز می نوشند آن بسیار ضروری است. آیا پاسخ را پیدا کند، شما می توانید دکتر خود را آنلاین بپرسید و یا یک پیام زیر را ترک کنند. سپس، متخصصین تغذیه کلیوی در اینجا می تواند به شما پاسخ در 24 ساعت به من بدهید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن رژیم غذایی مزمن کلیه، بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 2052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: